hibbkookikoo

Alla inlägg under oktober 2011

Av Hiba Det du - 27 oktober 2011 15:39

Heej bloggen har inte hunnit o blogga så mkt men dt har typ inte hänt så mkt hittills <3 bara prov i skolan hehe jag klara matte testet dt dt var gånger tabbelerna hann alla 100/100 yeah   och i den andra matte provet fick jag C och E ganska nööjd hahah ,hade noll övat på spanskan som var tills idag men som tur hade vi muntligt <3 och jag klara dt hehe, engelska proven gick också bra heheh <3!! Imon blir dt DISCO <3!!!! yeah höhö hoppas dt blir kul jag o kakan ska göra oss ordning hemma hos atte oc sen ska vi til busshålplatsen <3!! assa dt är studio99 hhehe jag får va med fast än jag e 98 <3 wohoo  <3!!!   aja hej så länge <3!!!

Av Hiba Det du - 18 oktober 2011 15:30

Heej bloggen dt var länge sen , jag hinner inte o blogga har massa läxor o sånna skiiit as borring men det finns inte o skriva så mkt för det inte har hänt så mkt under veckan men whaat ever , elr jooh i lördags hade vi handbolls cup i värmland hela laget var med o vi åkte buss (hela laget förutom jag) jag hade kul ändå skrek på dom o massa saker höhö  

första matchen var braa men vi fölora , den andra var skiit dååålig vi fölora mot 18 -0 tror jag elr så var dt 14-0 kmr nt ihåg men den tredje matchen vaar skiiit braaa !!! vi vann mot 14-8 yeahhh!!!! äntligen assa hehe har inte vunnit på as länge men den här gng vann vi  as gött.


Idag så hade vi matte prov as boring han alla förutom en skulle precis göra mitt sisssta uträkning när läran sa att vi skullr lägga ihop -.- skiiiit!!!!!!!

Och imon så har vi so läxa som jag inte har gjort än men ska gö snart <3!!! hehehe  

men måste dra nu ba bye <3!!!!!!!! love yah 

Av Hiba Det du - 11 oktober 2011 15:32

Heej bloggen ,här är dagens outfittttt <3 !! ;** ^^    

fina vaaah <3hehe vad tycks ?? ^^

Av Hiba Det du - 11 oktober 2011 06:40

Hur är det bloggen , ja jag mår bra ;)

snart så ska jag gå ut till skolan när kakan har kommit dåh <3 !!! har fixat mig ätit frukost tat på mig kläderna. Jag brukar ofta komma försenad till några lekstioner<3 men  jag måste hålla koll på tiden . visst e det sååh <3 jag kmr visa min outfitttttt när jag kmr tbx elr så gör jag det nuuuu <3 men dååååååååååå mst jag först ta kort med mobben och sen ladda ner trööökigt men jag tror jag göör det nuh trooor <3 hehe    

Av Hiba Det du - 9 oktober 2011 10:52

heej bloggen ville lägga ut några bilder på mig och mina vänner när vi åt pizza          finaa är vi vaah 

Av Hiba Det du - 9 oktober 2011 10:33

Heej bloggen , igår var jag med atte vi träffades först vid vårdcentralen och sen så gick vi till mc , vi var ite så specielt hungriga för vi åt inte så mkt det blev lite över men sen så kom några snyggingar in haha dom var as guliga elr en av dom  .

Efter mc gick vi till LINDEX vi prova lite kläder vi prova några söta mössor bilder kmr här nedan    

vi hade as kuul  vi skratta typ hela tiden atte satt på mina axlar o jaag fick skit ont och ramlla hela tin hahah assa alla ba ''wtf gör dom där inne !? '' hahahaha men sen gick vi till ca o köpte lite godiis det var en jädras lång kassa dt  

efter ica så gick vi hem till mig och hade lite för kul vi sparka på varandra och typ slog varandra i  hövet  atte e verkligen hårdhänt ska jag säga akta er för henne

sen gick hon hem jag hängde med henne till vårdcentralen vi tog massa video kmr kanske o visa  om jag kan dt här nu fattar inte riktig 

   

Av Hiba Det du - 8 oktober 2011 09:59

heej det här e min nya blogg har haft en innan men den handla mer om mitt msp liv men den här handlar om mitt riktiga liv


bilder o mer inlägg kmr sen puss o hej så länge   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards