hibbkookikoo

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

LIVEET E SÅ FKN SVÅÅRT !! <3 ;(

Av Hiba Det du - 28 februari 2012 19:04

vf ska han just va tsm med hon jag hatar , om han ba visste hur ont de göör !! <3 ;(

Men han vet inget faan !!! <33 ;(

Deet känns som om något tar en kniv o stoppar in den i mitt hjärta dt göör skiit ont !! <3 ;'( 

O jag liider som faan kärlek e inte lätt dt vet alla !! <33  

jaja hejdåh bloggen <3 ;(



pussi pussi // kikoo <3 <3 ;** 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hiba Det du - 13 mars 2012 07:31

    Här e bilderna på mig nu på morgonen <3 ;D <3 ;)   // kikoo <3 ;** ...

Av Hiba Det du - 13 mars 2012 07:22

Heej heej , har precis fixat mig sj tagit på mig kläderna o fixat sminket o så dt e bara håret som åter står jaoppnu ska jag gå o fixa håter jag bloggar mer sen ;) ...

Av Hiba Det du - 29 februari 2012 16:10

Känns som om jag blir frisk till imon okej jag kanske e ff lite förskyld men tror jag klarar mig hoppas ba dt , vill inte missa att åka skridskoor me klassen !!! <3 ;( jag har tillbringat hela dagen hemma med att äta godis o kolla på film men my...

Av Hiba Det du - 28 februari 2012 18:57

Tror jag håller på o bli sjuuk neeeej vill inte missa skridskoo åkning med klasssen som e på torsdag hoppas jag blir friisk faaan !!! <3 ;(   Haar matte förhör imorgon oxå faaan !! <3 ;/ men dom bra nyheterna e att en resa till irak e bokad...

Av Hiba Det du - 9 februari 2012 07:15

Heej , har fixat mig ordning till skolan , dt gick bra för mig igår när jag hade nationellaprovet , vi ska ha dt på fredag oxå hoppas dt går bra då oxå , som sagt ska dra till skolan , jag måste verkligen köpa nya skor o jag har tatt slut på mina mån...

Ovido - Quiz & Flashcards