hibbkookikoo

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Bra Vänner man haar !! <3

Av Hiba Det du - 12 januari 2012 15:38

Heej Heeej <3 , dom här '' människorna'' som kmr här nere gillade en status som jag la upp på fb , så jag ska skriva lite om dem <3 xD





 

Det här är sebastian , en vän till mig  , han e snäll , rolig  o snygg såklart <3 xD 

men ibland kan han vara dum ;p för han brukar inte svara mig när jag skriver till hnm hahah <3




Det här är Linnea , en vän till mig , hon e snäll , rolig , o söööt såklart <3 Hej söta du hahah, hon går i min handboll oxå xD!!



Min söööta amanda visst e hon snygg <3 !!!??? älskar henne , hon e en tjej , som e roliiig , sööööt , snyyg o bäst , hahah älskar dig mandis !!! <3



Såklart så ska jonte oxå vara med , han e en jätte bra vän !! han e rolig , snäll o snygg såklart  o vi ska inte helr glömma att han e bäst på skateboard (stavning) xD han gick i min förra klass <3!! ;) bäst edu  jonte C;


 

o här e min sööta hanna , hon spelar oxå handboll , o hon e bäst  !! , hon e en tjej som har alltid roligt , hon e rolig xD , söööt o snäll !! <3 kram Hanna xD


Sist men inte minst mn  älskling Fia !!! <3 <3 ;D hon e min bästavän , vi har inte vart såhär länge kompisar men ändå hon e min xD <3 hon e söööööööt!!!! snyyyyyyyyggg!!! <3 underbaaaar , rooooliiig o säxi oxå hahahahahha

pussi på dig sööötiiis!!! <3  



aja det var fler som gilla , men jag orkar inte ha så många <3 xD heej så längee // kikoo!! <3 xD

 
 
Ingen bild

Hanna

12 januari 2012 15:57

Guuud va gullig du är Hiba <3 <3 <3

Hiba Det du

13 januari 2012 15:22

Hahaha du med hanna

 
Ingen bild

Amanda

12 januari 2012 16:31

Älskling<3

Hiba Det du

13 januari 2012 15:21

Pusss!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hiba Det du - 13 mars 2012 07:31

    Här e bilderna på mig nu på morgonen <3 ;D <3 ;)   // kikoo <3 ;** ...

Av Hiba Det du - 13 mars 2012 07:22

Heej heej , har precis fixat mig sj tagit på mig kläderna o fixat sminket o så dt e bara håret som åter står jaoppnu ska jag gå o fixa håter jag bloggar mer sen ;) ...

Av Hiba Det du - 29 februari 2012 16:10

Känns som om jag blir frisk till imon okej jag kanske e ff lite förskyld men tror jag klarar mig hoppas ba dt , vill inte missa att åka skridskoor me klassen !!! <3 ;( jag har tillbringat hela dagen hemma med att äta godis o kolla på film men my...

Av Hiba Det du - 28 februari 2012 19:04

vf ska han just va tsm med hon jag hatar , om han ba visste hur ont de göör !! <3 ;( Men han vet inget faan !!! <33 ;( Deet känns som om något tar en kniv o stoppar in den i mitt hjärta dt göör skiit ont !! <3 ;'(  O jag liider som faa...

Av Hiba Det du - 28 februari 2012 18:57

Tror jag håller på o bli sjuuk neeeej vill inte missa skridskoo åkning med klasssen som e på torsdag hoppas jag blir friisk faaan !!! <3 ;(   Haar matte förhör imorgon oxå faaan !! <3 ;/ men dom bra nyheterna e att en resa till irak e bokad...

Ovido - Quiz & Flashcards