hibbkookikoo

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Underbar dag , m.m <3

Av Hiba Det du - 6 januari 2012 14:12

Nämen Nämen tjena !! <3 

Hade skiit kul igår , var med några kompisar <3 dom bästa förstår ni hahaah <3 ;) vi var i tantrut typ i 1 timme , sen så stack vi till ica köpte varsin dricka , efter så stack vi till gymnasiet <3 efter dt så stack vi till skolan , o dt var öppet  , jag gck in till toan o tog papper spylde lite på vägen <3 xD men sen när vi skulle ut så gick några ifrån oss <3 men vi hitta dom hahah , vi var vid rampen liten stund , o efter blev jag kisse nödig o fick aldriig gå till spothalle o gå på där    vi fortdatte upp till bursha (stavning) angelika hon som var med oss dåh , berätta en läskig film som hade sett , o då gick vi typ förbi kyrkan <3 o när typ berättade klart hörde vi en as läskig skriik !!!!! o dt kom från kyrkan !!! <3 Dx   vi blev skit rädda o började springa , sen så hörde vi ett skrik till , o blev mer rädda , jag b lev mer kisse nödig Dx o min kompis eugenia hon blev oxå dt :D , vi betämmde oss att gå genom kyrkan o se vad dt där skriket kom ifrån i kyrkan hörde vi en tredje läskig skrrik men vi fortsatte i nä vi skulle ut från kyrkan så såg vi två killar som skrek Dx o vi förstog att dt var dom xD hahaha men sen så forsatte vi upp dåh till våra kompisar för vi ville låna toa <3 xD först så gick vi till musse men jag glömde fråga om dt var lungt att gick på toa för jag såg hans lillebror daniel jag dog när jag såg hnm , han var skiiit gullig !! <3 han gav mig en kram hahah xD , men som tur så fick jag låna toa hos amanda <3 xD hah men så var amanda brunneten tvungen o gå hem så v gick till torget igen , hon gick o vi andra drog donken <3 xD dt var en as läskig gubbe som typ stirrade på oss vi blev skiit rädda Dx hahah så vi typ bytte plats , vi satt någon annan stans , o efter dt så var angelika oxå tvungen att gå  o efter att hon hade gått så stanna vi en liten stund i donken o sen så gick vi alla hem <3 xD men dt var en tvär rolig dag <3 aja men ska lägga upp en annan inlägg sen <3 xD hejdå mina sötisar <3!! xD  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hiba Det du - 13 mars 2012 07:31

    Här e bilderna på mig nu på morgonen <3 ;D <3 ;)   // kikoo <3 ;** ...

Av Hiba Det du - 13 mars 2012 07:22

Heej heej , har precis fixat mig sj tagit på mig kläderna o fixat sminket o så dt e bara håret som åter står jaoppnu ska jag gå o fixa håter jag bloggar mer sen ;) ...

Av Hiba Det du - 29 februari 2012 16:10

Känns som om jag blir frisk till imon okej jag kanske e ff lite förskyld men tror jag klarar mig hoppas ba dt , vill inte missa att åka skridskoor me klassen !!! <3 ;( jag har tillbringat hela dagen hemma med att äta godis o kolla på film men my...

Av Hiba Det du - 28 februari 2012 19:04

vf ska han just va tsm med hon jag hatar , om han ba visste hur ont de göör !! <3 ;( Men han vet inget faan !!! <33 ;( Deet känns som om något tar en kniv o stoppar in den i mitt hjärta dt göör skiit ont !! <3 ;'(  O jag liider som faa...

Av Hiba Det du - 28 februari 2012 18:57

Tror jag håller på o bli sjuuk neeeej vill inte missa skridskoo åkning med klasssen som e på torsdag hoppas jag blir friisk faaan !!! <3 ;(   Haar matte förhör imorgon oxå faaan !! <3 ;/ men dom bra nyheterna e att en resa till irak e bokad...

Ovido - Quiz & Flashcards