hibbkookikoo

Alla inlägg under december 2011

Av Hiba Det du - 25 december 2011 13:45

       


Läskiga dom e vah hahah <3!! häär så kollar vi på film o har ansiktmask på oss <3!!

Av Hiba Det du - 25 december 2011 13:12

Dt var ett tag sen jag blogga dt har hänt så mkt o jag har för mig andra saker , men jag glömmer nt bloggen såklart !

Jag berättade aldrig om mitt pyamasparty <3 , hade skit kul dåh, 

jag fyllde 13 år  den 14 november <3 jag hade pyamas party , men tyvär så sov ingen över ;// <3

när alla kom så satte vi oss lite o dansa typ

vi snacka o åt lite godis o så , sen så gick vi till MC tsm <3 vi åt där , vi stack till ica för o köpa mer godis , efter dt så stack vi hem <3 

vi snacka lite lekte o körde sanning & konsekvens , efter dt så tog vi ansikt mask på oss , vi hjälpte lite varandra karin o jag fick chocklad o den va ganske varm haha <3 sedan så kolla vi  lite på film , egentligen så borde jag inte ha köpt den för dt var några som redan hade sett den o ville inte kolla men sen så sket vi i dt o då var dt tårta dags , vi  åt tårta o kollade lite på filmen , efter dt så gck vi  o tog bort ansiktsmasken <3  vi kolla lite till på filmen efter dt s körde vi blind båck (stavning säkert ) <3 vi hade skit roligt , men några var tvungen att gå hem o till slut så var dt bara jag o atin kvar , vi två satt lite på datan o sen så gick hon också hem <3 fast jag vet att dt var för länge sen men ville bara på peka dt.






Och så e jag kär i någon skiit mke <3 xD 




Nu e dt  jul o jag e fan sjuk!!! <3 ;(((( hatar dt , jag fick massa kläder o smycken o smink som julklapp <3 egentligen o önskade jag mig en iphone 4 men jag fick ingen för dt var inte så länge sen jag köpte min xperia xD <3!! höhö ajaa men ska gå o ducha o efter dt så ska jag sova lite kunde inte sova i natt för jag typ nös o hosta hela tin och så tänkte jag lite på den jag är kär i xD <3!! men hejdå bloggen ;))

bilder på pyamaspartyt kmr sen <3


Ovido - Quiz & Flashcards