hibbkookikoo

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

H som i Handboll xD haha <3

Av Hiba Det du - 12 januari 2012 15:52

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bloggen , kom typ precis från skolan as jobbig daaag , typ inget hände , men var ganska neeree!! fick reda på sak som fick mig på dålig humör o krossade mitt  hjärta , men nog med det , vi ska ju inte prata om mina problem aja men jag var i skolan , hade NO prov det var inte svååårt som tur <3 xD

Men nu måste jag gååå , föör jag ska göö mig ordning till handbollen <3 heddå  mina sööötisaar!!!



Pussi pussi !!! // kikooo <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hiba Det du - 13 mars 2012 07:31

    Här e bilderna på mig nu på morgonen <3 ;D <3 ;)   // kikoo <3 ;** ...

Av Hiba Det du - 13 mars 2012 07:22

Heej heej , har precis fixat mig sj tagit på mig kläderna o fixat sminket o så dt e bara håret som åter står jaoppnu ska jag gå o fixa håter jag bloggar mer sen ;) ...

Av Hiba Det du - 29 februari 2012 16:10

Känns som om jag blir frisk till imon okej jag kanske e ff lite förskyld men tror jag klarar mig hoppas ba dt , vill inte missa att åka skridskoor me klassen !!! <3 ;( jag har tillbringat hela dagen hemma med att äta godis o kolla på film men my...

Av Hiba Det du - 28 februari 2012 19:04

vf ska han just va tsm med hon jag hatar , om han ba visste hur ont de göör !! <3 ;( Men han vet inget faan !!! <33 ;( Deet känns som om något tar en kniv o stoppar in den i mitt hjärta dt göör skiit ont !! <3 ;'(  O jag liider som faa...

Av Hiba Det du - 28 februari 2012 18:57

Tror jag håller på o bli sjuuk neeeej vill inte missa skridskoo åkning med klasssen som e på torsdag hoppas jag blir friisk faaan !!! <3 ;(   Haar matte förhör imorgon oxå faaan !! <3 ;/ men dom bra nyheterna e att en resa till irak e bokad...

Ovido - Quiz & Flashcards